مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-01اقتصادي

کاهش 66 درصدی رواناب های آذربایجان شرقی 


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به فعال بودن 12 ایستگاه اندازه گیری هیدرومتری در سطح رودخانه های استان، گفت: بررسی این ایستگاه ها نشان می دهد که رواناب رودخانه های استان به طور میانگین 66 درصد نسبت به گذشته کمتر از سال قبل بوده است لذا .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اشاره به فعال بودن 12 ایستگاه اندازه گیری هیدرومتری در سطح رودخانه های استان، گفت: بررسی این ایستگاه ها نشان می دهد که رواناب رودخانه های استان به طور میانگین 66 درصد نسبت به گذشته کمتر از سال قبل بوده است لذا کمبود بارش ها تاثیر مستقیمی بر رواناب ها داشته است.

یوسف غفارزاده، در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت بارش های استان، گفت: میزان بارش های استان از ابتدای فصل آبی 1401_1402 تا کنون حدود 52 میلی متر گزارش شده است در حالی که در سال گذشته بالای 104 میلی متر بارش داشتیم.

مقایسه آمارها نشان می دهد که امسال حدود 50 درصد کمتر از سال گذشته و 52 درصد کمتر از میانگین درازمدت با کاهش بارش مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم در سه ماه باقی مانده از فصل آبی جاری، این کمبود بارش جبران شود.

وی با اشاره به تاثیر بارش ها در رواناب ها، اظهار کرد: با کاهش بارندگی ها، رواناب رودخانه ها نیز کاهش یافته و این امر در وضعیت ذخیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 66 درصدی رواناب های آذربایجان شرقی 

کاهش 66 درصدی رواناب های آذربایجان شرقی